مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-21سياسي

تحقق عدالت جنسیتی رویکرد اصلی معاونت زنان ریاست جمهوری


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه محوریت و رویکرد اصلی کار ما در دولت دوازدهم موضوع عدالت جنسیتی بوده است، گفت: بر این مبنا حرکت می کنیم تا زنانی که نیازمند اشتغال هستند بتوانند به این فرصت ها دست یابند.

- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه محوریت و رویکرد اصلی کار ما در دولت دوازدهم موضوع عدالت جنسیتی بوده است، گفت: بر این مبنا حرکت می کنیم تا زنانی که نیازمند اشتغال هستند بتوانند به این فرصت ها دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در اولین نشست شورای راهبردی کارآفرینان با اشاره به اشتغال زنان گفت: ممکن است زنی علاقه مند به بهره گیری از مشاغل خانگی، سنتی یا مشاغل نوین یا کسب و کارهایی باشد که در قالب فعالیت هایی بر مبنای دانش و توانمندی ها قرار بگیرد و تلاش کند در این کسب و کارها پایدار و موفق باشد.

وی ادامه داد: به طور قطع امکانات دولت و بودجه و زمان محدود است بنابراین باید با بیشترین بهره وری سعی کنیم کار را پیش ببریم و بیشترین اثر بخشی و هم افزایی را داشته باشیم و از تجربیات یکدیگر بهره گیری کنیم علاوه بر آن توجه کنیم حلقه گمشده در کدام بخش از زنجیره است.

فردی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کاری بوده اما موفق نشده است دلایل عدم موفقیت او را در آسیب شناسی بررسی و آن تجربه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت جنسیتی رویکرد اصلی معاونت زنان ریاست جمهوری

تحقق عدالت جنسیتی رویکرد اصلی معاونت زنان ریاست جمهوری