مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-21فرهنگي

برگزیدگان جایزه سال استیکر معرفی شدند


عاطفه گلشاهی، شهاب جعفرنژاد و شادی دلپاک سه نفر برگزیده جایزه سال استیکر شدند و مجموعاً 30 میلیون تومان جایزه دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان جایزه سال استیکر  با حضور میثم عسگری رییس جایزه سال استیکر و مدیرعامل آیگپ ، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر این مسابقه، بهرام عظیمی رییس هیأت داوران، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و محمد میثم میثمی مدیر فرهنگسرای اندیشه در این فرهنگسرا برگزار شد.

* اهدای جایزه بخش نگاه مردمی در ادامه این مراسم با حضور رییس، دبیر و داوران جایزه سال استیکر و پرویز کرمی رییس مرکز علم و فناوری ریاست جمهوری و مدیر فنی آیگپ، جایزه بخش نگاه مردمی این مسابقه به آیدین ارجمندی اهدا شد که شامل 5 میلیون تومان وجه نقد بود.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز در سخنانی  گفت: به هنرمندانی که این استیکرها را طراحی کرده اند، هزارآفرین می گویم.

در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره موضوع اکوسیستم فناوری و نوآوری مرتب صحبت می شود.

ما در این مرکز زیست بوم فناوری و نوآوری را ابداع کرده ایم که این زیست بوم در کشورهای پیشرفته 2700 میلیارد دلار گردش مالی سالانه دارد و در حوزه انیمیشن و کارتون سهم ایران 60 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه سال استیکر معرفی شدند

برگزیدگان جایزه سال استیکر معرفی شدند