مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-21سياسي

ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی/ فعالیت نامزدها در فضای مجازی رصد می شود


دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل گفت: هدف این ستاد، پیشگیری از وقوع جرایم مجازی در انتخابات است اما در صورت وقوع جرم در فضای مجازی شرعا و قانونا مکلف ورود به موضوع هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی عصر امروز در جلسه توجیهی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی که در سالن جلسات دادگستری کل برگزار شد، اظهار کرد: با جرایم رخ داده در فضای مجازی همانند دیگر جرایم برخورد می شود و هدفمان پیشگیری از وقوع جرایم مجازی است و در واقع نمی خواهیم به مرحله ای برسیم که موجب تشکیل پرونده قضایی برای افراد شود اما شرعا و قانونا مکلف هستیم در صورت وقوع جرم در فضای مجازی به موضوع ورود کنیم.

وی افزود: فضای مجازی می تواند در جهت بهتر و قانونی برگزار شدن انتخابات کمک کند و انتظار داریم فضای مجازی یک فضای نظارتی باشد به طوری که ایرادات و اشکالات پروسه انتخابات در فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل عنوان کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه مشغول رصد و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی است و بر روی مواردی همچون استفاده از امکانات دولتی و سوء استفاده از جایگاه دولتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی/ فعالیت نامزدها در فضای مجازی رصد می شود

ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی/ فعالیت نامزدها در فضای مجازی رصد می شود