مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:202020-01-21ورزشي

پنجمین شکست پی در پی تیم فوتبال شهرداری اردبیل


قطار باختهای تیم فوتبال شهرداری اردبیل ترمز ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل تیم فوتبال شهرداری اردبیل که به تازگی به لیگ دسته 3 کشور بازگشته متاسفانه در 4بازی گذشته خود هر 4 بازی را به حریفان خود واگذار کرده که با اعتراض طرفداران وعلاقه مندان به فوتبال استان روبه رو شده است.

البته باختهای تیم شهرداری فقط به اینجا ختم نمی شود این تیم با توجه به اینکه بدلیل کسب نتایج بد سر مربی خود را هم از دست داده امروز در هفته پنجم در یک بازی خارج از خانه در آستارا بازی را با نتیجه 6 بر صفر به حریف خود ایثار آستارا واگذار کرد تا سریال باختهای این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

مدال طلای بانوی اردبیلی در رقابت های قهرمانی پارا وزنه برداری کشور بانوی اردبیلی در رقابت های قهرمانی پارا وزنه برداری کشور طلایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل نخستین دوره مسابقات قهرمانی پارا وزنه برداری بانوان کشور ، بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور 80 بانوی ورزشکار از 19 استان کشور در2رده بزرگسالان و جوانان به میزبانی تهران برگزار شد که در نهایت سمانه هدی تنها نماینده استانمان در رده سنی بزرگسالان و در وزن 86 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین شکست پی در پی تیم فوتبال شهرداری اردبیل

پنجمین شکست پی در پی تیم فوتبال شهرداری اردبیل