مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-21اقتصادي

بررسی موانع تولید در جنوب کرمان با حضور معاون وزیر صمت


جلسه رفع موانع تولید در شهرکهای صنعتی جنوب استان کرمان با حضور معاون وزیر صمت در جیرفت برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست که فرمانداران شهرستانهای جنوبی استان حضور داشتند، مشکلات شهرکهای صنعتی جنوب استان و طرح های دارای مشکلات و موانع قانونی مطرح و با جمع بندی مشکلات پیگیری این موارد به دستگاههای متولی واگذار شد .

در این نشست معاون اقتصادی استاندار کرمان با تاکیدبر تسریع گازرسانی به شهرکهای صنعتی جنوب استان افزود: ورود گاز به شهرکهای صنعتی جنوب استان و تامین سوخت مناسب برای واحدهای تولیدی زمینه سرمایه گذاری بیشتری را در منطقه فراهم خواهد کرد.

آقای دهقان با اشاره به اینکه در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری استان تمامی دستگاههای متولی با دستور استاندار کرمان موظف به پاسخ استعلامها ی سرمایه گذاران در کوتاهترین زمان هستند.

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت جنوب استان کرمان هم با اشاره به استقرار واحدهای فرآوری معدنی در شهرکهای صنعتی از جمله جیرفت گفت: با استقرار شرکت تولید مس کاتد در شهرک صنعتی یک جیرفت ضمن اشتغالزایی زمینه تولید تولید پنج هزار تن مس کاتد در سال را دارد که در کنار این طرح های زیربنایی توجه به واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی از اولویتهای سازمان صمت جنوب استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع تولید در جنوب کرمان با حضور معاون وزیر صمت

بررسی موانع تولید در جنوب کرمان با حضور معاون وزیر صمت