مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 19:352020-01-21سياسي

به شهر هوشمند به دید پروژه نگاه نکنید


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: مدیران شهری به شهر هوشمند نباید به عنوان یک پروژه نگاه کنند زیرا فرایند مستمری است که باید بر اساس شاخص های مناسب پایش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ستار هاشمی امشب در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با شهر هوشمند و هوشمند سازی چند نکته مهم باید موردتوجه قرار گیرد، نکته مهم مشارکت شهروندان است، چنان چه بخواهیم شهری هوشمند داشته باشیم باید شهروندان نیز هوشمند باشند.

وی بابیان اینکه کارکرد شهر هوشمند کمک به بهره وری و مدیریت کم هزینه و مؤثر است، اظهار کرد: می توان با کمک شهروندان این اقدامات را انجام داد؛ به عنوان مثال وقتی در فضای شهر کیفیت ارائه سرویس ها مدیریت شود، باید ساختارهایی برای نظارت بر کیفیت ارائه سرویس ایجاد شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تأکید کرد: مشارکت شهروندان به کاهش هزینه ها و مدیریت بهینه کمک می کند، البته باید بتوانیم داده های موردنیاز را بر اساس اصول و قوانین در اختیار قرار دهیم و انتشار داده ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر توجه بیشتر بر بسترسازی مناسب داده ها، اظهار کرد: موضوع مهم در انتشار داده ها و امکان دسترسی به داده این است که داده به خودی خود ممکن است مورد استفاده مفید قرار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شهر هوشمند به دید پروژه نگاه نکنید

به شهر هوشمند به دید پروژه نگاه نکنید