مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 20:402020-01-21سياسي

همه چیز درمورد استیضاح ترامپ/ رییس جمهوری آمریکا در چه صورتی عزل می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، برای سومین بار در طول تاریخ آمریکا سنا در حال محاکمه رییس جمهور ایالات متحده است تا مشخص کند که آیا رییس جمهور را از سمت خود برکنار خواهد کرد یا خیر.

- مدیران استیضاح پرونده علیه ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار خواهند داد و افرادی از کاخ سفید و وکلای خصوصی از رییس جمهور دفاع خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برای سومین بار در طول تاریخ آمریکا سنا در حال محاکمه رییس جمهور ایالات متحده است تا مشخص کند که آیا رییس جمهور را از سمت خود برکنار خواهد کرد یا خیر.

قانون اساسی سناتورها را ملزم می کند که به عنوان اعضای هیئت منصفه تصمیم بگیرند آیا رییس جمهور با توجه به اتهامات وارده محکوم می شود یا نه درحال حاضر اتهامات به این شرح است: سوءاستفاده از قدرت و انسداد کنگره.

مدیران استیضاح پرونده علیه ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار خواهند داد و افرادی از کاخ سفید و وکلای خصوصی از رییس جمهور دفاع خواهند کرد.

پس از ارائه استدلال ، سناتورها می توانند از هر طرف سؤال کنند - اما فقط به صورت کتبی.

رییس دادگستری جان جی رابرتز جونیور ، که رییس دادگاه نیز هست، آنها را با صدای بلند می خواند ، وکلای ترامپ یا دادستان مجلس می توانند پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درمورد استیضاح ترامپ/ رییس جمهوری آمریکا در چه صورتی عزل می شود؟

همه چیز درمورد استیضاح ترامپ/ رییس جمهوری آمریکا در چه صورتی عزل می شود؟