مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-22سياسي

برخورد قهری با گردانندگان فضای مجازی در دستور کار نیست


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دوست نداریم کار به جایی برسد که برای گردانندگان فضای مجازی پرونده قضایی تشکیل داده و یا با متخلفین برخورد قهری داشته باشیم.

- ایسنا/اردبیل معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دوست نداریم کار به جایی برسد که برای گردانندگان فضای مجازی پرونده قضایی تشکیل داده و یا با متخلفین برخورد قهری داشته باشیم.

یوسف خدادادی یک بهمن در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: انتخابات مظهر حاکمیت ملی و اعمال حق شهروندان است تا شایسته ترین افراد از ثمره خون شهدا و مجاهدت امام راحل در قالب نظام اسلامی و حاکمیت آن دفاع کنند.

وی انتخابات را نعمت و موهبت الهی دانست و خاطرنشان کرد: شکر این نعمت آن است که منطبق بر موازین شرعی، قانونی و اخلاقی در عرصه انتخابات کارها را به پیش ببریم تا یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم اتفاق بیفتد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: با توجه به وضعیت خاص کشور حضور پررنگ مردم در عرصه انتخابات توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کرده و خط بطلانی بر تفکر خیانتکارانه آنها خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قهری با گردانندگان فضای مجازی در دستور کار نیست

برخورد قهری با گردانندگان فضای مجازی در دستور کار نیست