مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-22سياسي

انحراف افکار عمومی بزرگترین تخلف انتخاباتی است


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما منکر تقلب انتخاباتی نیستیم اما تقلب عمده همان انحراف اذهان عمومی است تا عده ای با ناآگاهی رای خود را به صندوق ها بریزند.

- ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما منکر تقلب انتخاباتی نیستیم اما تقلب عمده همان انحراف اذهان عمومی است تا عده ای با ناآگاهی رای خود را به صندوق ها بریزند.

سیدعبدالله طباطبایی یک بهمن در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل با بیان اینکه کشورمان نیازمند مجلسی قوی و پرصلابت است، خاطرنشان کرد: اگر امروز از ضعف مجلس و جایگاه ضعیف قانونگذاری سخن به میان می آوریم مقصر آن خودمان هستیم چرا که نمایندگانی شایسته برای خانه ملت انتخاب نکرده و افسار کار را به دست کسانی داده ایم که شایستگی حضور در چنین مناصبی را ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم و تعهد خدمتی خود می توانند نسبت به آگاهسازی عموم مردم اقدام کرده و وظیفه خود را به شایستگی ادا کنند اما عده ای بدون اینکه از اصل رسالت خبرنگاری آگاهی داشته باشند با ایجاد کانال در فضای مجازی بدون بها دادن به جایگاه قلم و رسانه جولان می دهند.

طباطبایی افزود: این افراد نباید هویت کار اصحاب خبر و رسانه را زیرسوال ببرند بلکه شایسته است بطوریکه انتظار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف افکار عمومی بزرگترین تخلف انتخاباتی است

انحراف افکار عمومی بزرگترین تخلف انتخاباتی است