مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-22ورزشي

چرا زاهدی فرد دیر از استقلالی ها عذرخواهی کرد؟


محمد حسین زاهدی فرد در تعطیلات زمستانی و در نشست توجیهی داوران لیگ برتر از باشگاه استقلال و تماشاگرانش به خاطر اشتباه فاحش در بازی سپاهان – استقلال عذرخواهی کرد.

- ، زاهدی فرد در این باره گفت: لازم می دانم در اینجا بابت اشتباهی که در بازی سپاهان و استقلال از من سر زده شد رسماً از باشگاه استقلال و هواداران این تیم عذرخواهی کنم.

من بعد از آن بازی که تقریباً برای دو ماه پیش بود هیچ اظهارنظری نکردم و الان به خاطر احترامی که برای شما رسانه ها قائلم سکوت خود را شکستم.

اشتباه خود در آن مسابقه را می پذیریم و شهامت این را دارم که عذرخواهی کنم.

کمیته داوران هم همان طور که داوران را به خاطر قضاوت های خوب تشویق می کند، آنها را به خاطر اشتباهات شان تنبیه هم می کند و این مسئله در مورد من هم اتفاق افتاد.

یک سوال مهم اینجا به وجود می آید؛ چرا داور معروف فوتبال کشورمان خیلی دیر از باشگاه استقلال و تماشاگرانش عذرخواهی کرد در حالی که اگر همان موقع این کار را انجام می داد؛ فضای انتقاد علیه او و کمیته داوران تلطیف می شد و شاید خیلی از انتقادات هم شکل نمی گرفت.

اما به این خاطر نمی شود به داور بوشهری فوتبال خرده گرفت.

داوران بر اساس قوانین کمیته داوران مجاز به مصاحبه در مورد بازی ای که قضاوت می کنند، نیستند و به آنها تاکید شده از هر گونه اظهار نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زاهدی فرد دیر از استقلالی ها عذرخواهی کرد؟

چرا زاهدی فرد دیر از استقلالی ها عذرخواهی کرد؟