مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-22سياسي

2 محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شدند


رییس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: با رضایت اولیای دم، دو محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان، احمد جعفری اظهارکرد: با رضایت اولیای دم، دو محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شدند.

وی افزود: یکی از محکومینی که بخشیده شد فردی است که پنج سال پیش زمانی که 33 ساله بود در مراسم عروسی پس از یک دعوای لفظی، مرگ دوست 32 ساله اش را رقم زد.

جعفری گفت: با قطعی شدن حکم قصاص، اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی ویژه زندان گرگان در چند مرحله از معتمدان و ریش سفیدان محلی برای میانجیگری دعوت کردند، اما خانواده مقتول حاضر به بخشش قاتل نشدند.

وی ادامه داد: در روز اجرای حکم قصاص پادرمیانی ها نتیجه داد و خانواده مقتول، به حرمت ایام فاطمیه طناب دار را از گردن قاتل فرزندشان برداشتند و او را بخشیدند.

رییس شورای حل اختلاف استان گلستان در ادامه گفت: دومین پرونده رضایت هم مربوط به جوانی است که سال 93 به دنبال اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر روان گردان، همسرش را به قتل رسانده بود.

جعفری افزود: پس از گذشت پنج سال از آن اتفاق تلخ، اعضای شعبه سازش ویژه قتل و زندان گرگان برای بررسی سراغ این پرونده رفتند و با مشاهده آثار ندامت و اصلاح قاتل چندین بار با خانواده مقتول دیدار و برای بخشش قاتل با آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شدند

2 محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شدند