مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اقتصادي

قیمت هر گرم زهر زنبور عسل 100 دلار است/ صنعت زنبورداری حمایت شود


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر گرم زهر زنبور عسل را 100 دلار اعلام کرد و گفت: صنعت زنبورداری باید حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی رضایی پیش ازظهر چهارشنبه در دهمین کنگره پژوهشی زنبور عسل که در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج برگزار شد، در خصوص ژل رویال که از فرآورده های زنبور عسل است، گفت: رشد تولید آن در کشورمان طی دو سال اخیر بیش از 70 درصد شده است.

وی قیمت هر گرم زهر زنبور عسل را 80 تا 100 دلار اعلام کرد و گفت: از هر 15 کلونی در طول هفته یک گرم زهر زنبور عسل تولید می شود که به صورت میانگین هر گرم به 300 تا 600 هزار تومان فروخته می شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در عرصه زنبور داری و تولیدات فرآورده های آن کارهای بسیاری باید انجام دهیم، گفت: درست است که ایران رتبه سوم یا چهارم تولید عسل دنیا را به خود اختصاص داده است اما باید در دیگر تولیدات زنبور عسل نیز با تکنولوژی برتر پیش رفته و رتبه خوبی در این مورد کسب کنیم، ارتباط با دانشگاهیان و استفاده از تحقیقات در این زمینه مهم است.

رضایی با بیان اینکه تحقیقات باید دارای مشخصه های تقاضا محوری (داشتن مشتری) و محصول محوری باشد، گفت: ارتباط مستقیم میان محققان، دستگاه های اجرایی و بهره برداران مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر گرم زهر زنبور عسل 100 دلار است/ صنعت زنبورداری حمایت شود

قیمت هر گرم زهر زنبور عسل 100 دلار است/ صنعت زنبورداری حمایت شود