مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اقتصادي

کسب جایگاه چهارم جهانی اولویت کشور در حوزه کاشی و سرامیک است


مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت استان یزد در تولید 50 درصد کاشی و سرامیک کشور ضروری است، گفت: کسب جایگاه چهارم جهانی در حوزه کاشی و سرامیک یکی از اولویت های توسعه اقتصادی کشور است.

- ایسنا/یزد مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت استان یزد در تولید 50 درصد کاشی و سرامیک کشور ضروری است، گفت: کسب جایگاه چهارم جهانی در حوزه کاشی و سرامیک یکی از اولویت های توسعه اقتصادی کشور است.

مرضیه شاوردی صبح امروز دوم بهمن ماه در جریان سفر خود به یزد با حضور در رویداد ملی معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب این استان، اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی نهادی عمومی و غیردولتی است که به موجب ماده 5 قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان تصویب و راه اندازی شده است.

وی افزود: ساختار این صندوق هیأت امنایی است و به ریاست رییس جمهور با هدف تقویت و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سطح کشور فعالیت می کنند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان این که در سند راهبردی وزارت صنعت و معدن هفت اولویت مشخص شده که کسب جایگاه چهارم جهانی در حوزه کاشی و سرامیک آخرین اولویت این سند است، گفت: تمرکز بروی استان یزد به واسطه تولید 50 درصد کاشی و سرامیک کشور یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایگاه چهارم جهانی اولویت کشور در حوزه کاشی و سرامیک است

کسب جایگاه چهارم جهانی اولویت کشور در حوزه کاشی و سرامیک است