مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22اقتصادي

3000 ملایری داوطلب اهدای عضو شدند


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه امسال در بخش اهدای عضو مجمع خیرین سلامت ملایر 500  نفر برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کردند، گفت: - ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه امسال در بخش اهدای عضو مجمع خیرین سلامت ملایر 500  نفر برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کردند، گفت: در مجموع تاکنون حدود 3000 نفر ثبت نامی کارت اهدای عضو داشتیم.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 55 بیمار سرطانی نیازمند، تحت پوشش این مجمع هستند، اظهار کرد: امسال در راستای شیمی درمانی و پرتودرمانی و تأمین دارو آنها حدود 70 میلیون تومان مساعدت مالی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال و به مناسبت ماه رمضان و شب یلدا 30 میلیون تومان صرف تهیه و توزیع سبد کالا بین این بیماران شده است، افزود: تعداد بسته های سبد کالا در هر نوبت 45 بسته بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به نذورات مردم خیر اندیش توزیع گوشت گرم نذری و غذای گرم نیز در مناسبت های مختلف در بین بیماران انجام شده است، ادامه داد: واحد مددکاری با کمک خیرین به بیماران سرطانی نیازمند و به کودکان بیماری که دچار بیماری خاص شامل مشکل هورمون رشد و کاشت حلزون هستند، مساعدت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 ملایری داوطلب اهدای عضو شدند

3000 ملایری داوطلب اهدای عضو شدند