مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22سياسي

نقش حاکمیت در هوشمندسازی باید مورد توجه قرار گیرد


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید به نقش حاکمیت در زمینه هوشمندسازی توجه شود، حاکمیت باید بتواند داده های مورد نیاز برای ایجاد شهر هوشمند را بر اساس اصول و قوانین هم رسانی کند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید به نقش حاکمیت در زمینه هوشمندسازی توجه شود، حاکمیت باید بتواند داده های مورد نیاز برای ایجاد شهر هوشمند را بر اساس اصول و قوانین هم رسانی کند، یعنی داده ها منتشر شود.

ستار هاشمی در حاشیه افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مباحث مورد نظر در مقوله شهر هوشمند، توجه به شهروندان است، آنان باید احساس کنند که امور آنها روندی سریع و تسهیل شده را طی می کند و از طرفی دیگر این حس در شهروندان ایجاد شود که به کمترین مراجعه حضوری نیاز دارند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از شهرداری های مناطق مشهد به همین صورت اداره می شود که اتفاق خوبی، چه به لحاظ نمادین و چه به لحاظ مفهومی، است.

در واقع این گام برداشته شده تا خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه شود که به صورت طبیعی منجر به ایجاد شفافیت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حاکمیت در هوشمندسازی باید مورد توجه قرار گیرد

نقش حاکمیت در هوشمندسازی باید مورد توجه قرار گیرد