مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22ورزشي

فینالیست های رقابت های کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای مشخص شدند


در سومین روز از مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فینالیست های رقابت های کشتی پهلوانی مشخص شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی در سومین روز از مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فینالیست های رقابت های کشتی پهلوانی مشخص شدند.

رقابت های نیمه نهایی طی صبح امروز برگزار شد و در این دور از رقابت ها در وزن 90 کیلوگرم دو کشور بنگلادش و قزاقستان و ایران و افغانستان به مصاف یکدیگر رفتند که کشتی گیران قزاقستانی و ایرانی پیروز شدند و به دور فینال راه پیدا کردند.

در وزن مثبت 90 کیلوگرم نیز اوکراین و کامرون و کشور ایران و آذربایجان به رقابت با یکدیگر پرداختند که کشتی گیرهای کامرون و آذربایجانی به دور فینال راه یافتند.

کشتی گیران کشورهای ایران و اندونزی و کشور بنگلادش و افغانستان نیز در وزن 60 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این دور از رقابت ها کشتی گیران کشورهای اندونزی و افغانستان توانستند رقیبان خود را شکست دهند.

در وزن 70 کیلوگرم نیز کشتی گیران آذربایجان با بنگلادش و عراق با ایران به مصاف یکدیگر رفتند که کشتی گیران آذربایجانی و عراقی پیروز این دور از رقابت ها شدند.

در وزن 80 کیلوگرم نیز کشتی گیران عراق با افغانستان و ایران با آذربایجان با یکدیگر رقابت کردند که کشتی گیران عراقی و آذربایجانی به دور فینال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های رقابت های کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای مشخص شدند

فینالیست های رقابت های کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای مشخص شدند