مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-22اقتصادي

ظرفیت 30 میلیونی بنادر شمالی کشور/ افزایش بهره وری ضروری است


مدیرعامل بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به ظرفیت 30 میلیون تنی بنادر شمالی، تأکید کرد: باید با تقویت زیرساخت ها و افزایش بهره وری از ظرفیت این بنادر بیشتر استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستاد صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از بنادر انزلی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران از اماکن بندری انزلی، گفت: هم پروژه های توسعه و هم عملیات بندری از روند خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بندر انزلی در سال جاری حدود 900 هزار تن تخلیه و بارگیری داشته است، افزود: این روند هم از نظر جذب کشتی و هم جذب کالا مطلوب است.

مدیرعامل بنادر و دریانوردی ایران در ادامه با اشاره به اینکه در تلاشیم با بهبود کیفیت زیرساخت ها و تجهیزات بندری بتوانیم گام های مثبتی در راستای ارتقای بهره وری و رقابت پذیری بندر انزلی برداریم، گفت: برخی از پروژه های توسعه ای در مراحل نهایی اجرای خود قرار دارند و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیز اقبال خوبی نسبت به بندر انزلی دارد، تصریح کرد: تاکنون 215 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه تأسیسات روبنایی و نگهداری کالا در انزلی انجام شده و 75 میلیارد تومان دیگر نیز در دست مذاکره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 30 میلیونی بنادر شمالی کشور/ افزایش بهره وری ضروری است

ظرفیت 30 میلیونی بنادر شمالی کشور/ افزایش بهره وری ضروری است