مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-22سياسي

دادگاه عمومی بخش «خاوه» تاسیس می شود/کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قضات باشد


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه تأسیس دادگاه عمومی بخش خاوه در دستور کار ما قرار دارد، گفت: قضات باید در راستای کاهش دستورالعمل جمعیت کیفری تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم امروز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان نورآباد و بازدید از دادگستری این شهرستان و در جلسه ای که با کارکنان قضایی و اداری برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه و حضور در جمع همکاران، گفت: هدف از این سفر دیدار با همکاران و عرض خسته نباشید و خدا قوت و همچنین بررسی مشکلات و معضلات دادگستری این شهرستان است.

وی ضمن اشاره به اینکه تأسیس دادگاه عمومی بخش خاوه در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: برنامه های تحولی ریاست قوه قضاییه باید در شهرستان پیگیری و اجرا شود و در این راستا اطاله دادرسی باید کاهش یابد و تلاش خواهیم کرد پرونده های ما قبل مهر ماه امسال تا پایان سال مختومه شوند.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شهرستان دلفان در دوران دفاع مقدس دارای دو گردان به نام های ابوذر و انصار بود، افزود: مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی رشادت های فراوانی انجام دادند و شهدا و جانبازان زیادی را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عمومی بخش «خاوه» تاسیس می شود/کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قضات باشد

دادگاه عمومی بخش «خاوه» تاسیس می شود/کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قضات باشد