مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-22فرهنگي

اکران 126 فیلم جشنواره رشد در مدارس کشور


مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش گفت: 126 فیلم جشنواره بین المللی فیلم رشد در مدارس سراسر کشور اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مسعود فیاضی امروز در مراسم اختتامیه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در کرمان اظهار داشت: جشنواره فیلم رشد قدیمی ترین جشنواره کشور است و حوزه تخصصی این جشنواره مباحث تعلیم و تربیتی و آموزشی است.

مدیرکل دفتر انتشارات سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارسال حدود 2 هزار و 700 فیلم در چهار دسته داستانی، مستند، پویانمایی و داستانی کوتاه و بلند به این دوره عنوان کرد: بخش عمده ای از فیلم سازان جشنواره رشد معلمان و یا دانشجو معلمان هستند و بخش عمده ای از فیلم های این جشنواره از طرف کارگردانان حرفه ای کشور تولید شده اند.

وی اظهار کرد: هیئت انتخاب جشنواره از بین 2 هزار و 700 فیلمی که به جشنواره ارسال شده بود 130 فیلم را را انتخاب کرد و در هشت مدرسه تهران به غیر از ایام جشنواره اکران شدند و از بین 130 فیلم منتخب مجدد چهار فیلم کنار گذاشته شدند و اکنون 126 فیلم باقیمانده در مدارس سراسر کشور در حال اکران هستند.

فیاضی تصریح کرد: این جشنواره از 24 آبان تا یکم آذر ماه سال جاری در تهران برگزار شد و بعد از ان در استان های مختلف فیلم ها در حال نمایش هستند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 126 فیلم جشنواره رشد در مدارس کشور

اکران 126 فیلم جشنواره رشد در مدارس کشور