مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-22اقتصادي

جهان بدون زنبور عسل بیشتر از 4 سال دوام نمی‎ آورد


دبیرعلمی دومین کنگره بین المللی و دهمین کنگره پژوهشی زنبور عسل گفت: زنبور عسل در تأمین یک سوم غذای انسان و تولید و پرورش  47 درصد محصولات کشاورزی دنیا اثرگذار است.

- ایسنا/البرز دبیرعلمی دومین کنگره بین المللی و دهمین کنگره پژوهشی زنبور عسل گفت: زنبور عسل در تأمین یک سوم غذای انسان و تولید و پرورش  47 درصد محصولات کشاورزی دنیا اثرگذار است.

پروفسور غلامحسین طهماسبی چهارشنبه دوم بهمن ماه در دومین کنگره بین المللی و دهمین کنگره پژوهشی زنبورعسل ایران که در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروزه تامین امنیت غذایی به عنوان یکی از عناصر پایداری مطرح و استراتژی مهم کشورها مورد توجه خاصی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تا سال 2050 جمعیت دنیا از 7 میلیارد و 500 میلیون نفر به بیش از 9 میلیارد نفر می رسد گفت: بیشتر این افزایش جمعیت در کشورهای در حال توسعه خواهد بود و بدون شک طی سال های آینده این کشورها در تأمین غذای مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه می شوند.

دبیر علمی دومین کنگره بین المللی و دهمین کنگره پژوهشی زنبور عسل ایران با اشاره به نقش زنبور عسل در تامین غذای انسان گفت: زنبور عسل در تأمین یک سوم غذای انسان و تولید و پرورش 47 درصد محصولات کشاورزی دنیا اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بدون زنبور عسل بیشتر از 4 سال دوام نمی‎ آورد

جهان بدون زنبور عسل بیشتر از 4 سال دوام نمی‎ آورد