مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-22بين الملل

حمیمیم: تروریست ها خودروهای بمب گذاری شده را به ادلب منتقل می کنند


رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه از آمادگی گروه های تروریستی برای آغاز چندین عملیات با خودروهای بمب گذاری شده در جنوب استان ادلب خبر داد.

- رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه از آمادگی گروه های تروریستی برای آغاز چندین عملیات با خودروهای بمب گذاری شده در جنوب استان ادلب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یوری بورینکوف، رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) تاکید کرد: مرکز حمیمیم از برخی منابع بومی و ساکنان شهرهای استان ادلب نقل کرد که تعدادی گروه های مسلح در این استان برای آغاز چندین عملیات با خودروهای بمب گذاری شده آماده می شوند.

بورینکوف گفت: در این راستا این گروه های تروریستی چهار دستگاه خودروی بمب گذاری شده را به شهر معره النعمان در جنوب ادلب منتقل و برای حمله آماده کردند.

رییس حمیمیم در ادامه از دو حمله روز دوشنبه گروه های مسلح به پایگاه های نیروهای دولت سوریه خبر داد.

وی افزود: ساعت 14:30 یک گروه تروریستی شامل 50 عنصر مسلح پس از حملات شدید راکتی، با حمایت هفت دستگاه خودروی شاسی بلند مجهز به مسلسل به شهرک جرجناز در ادلب یورش بردند که این حمله دفع شده و تروریست ها به نقاط خود بازگشتند.

بورینکوف در ادامه گفت: ساعت 15:30 گروهی مسلح که تعداد آنها به حدود 60 تن می رسید، با حمایت 10 دستگاه خودروی مجهز به مسلسل های سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیمیم: تروریست ها خودروهای بمب گذاری شده را به ادلب منتقل می کنند

حمیمیم: تروریست ها خودروهای بمب گذاری شده را به ادلب منتقل می کنند