مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-22سياسي

انتقاد از ورود بدون اجازه به صفحه شخصی کاربران اینستاگرام و توییتر


دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از حذف محتوای احساسی مردم نسبت به سردار سلیمانی گفت: فیلتر و عدم اجازه نصب برنامه در سکوهای نرم افزاری پیش تر اتفاق افتاده بود اما ورود به صفحه شخصی و حذف برنامه برروی موبایل افراد بدون اجازه صاحبان آن ها و مسدودسازی .

- دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از حذف محتوای احساسی مردم نسبت به سردار سلیمانی گفت: فیلتر و عدم اجازه نصب برنامه در سکوهای نرم افزاری پیش تر اتفاق افتاده بود اما ورود به صفحه شخصی و حذف برنامه برروی موبایل افراد بدون اجازه صاحبان آن ها و مسدودسازی ده ها هزار صفحه در اینستاگرام و توییتر در دنیا اتفاق نیفتاده بود و باید در چنین فضایی محتوای بومی و سکوهای مناسب برای اشاعه آنها در جهان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی- دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور - از حمایت مرکز ملی فضای مجازی از نهضت تولید محتوا و عرضه آن بر روی سکوهای ایرانی به دنیا خبر داد.

او در دومین رویداد تولید محتوای بسیج ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان کشور در سه حوزه محتوایی بازی های موبایلی، نرم افزارهای موبایلی و تولید انیمیشن با بیان این مطلب افزود: امروز شاهد شکل گیری یک اقتصاد بزرگ فرهنگی و رقابت فشرده در حوزه فضای مجازی در دنیا هستیم که خوشبختانه کشور به دلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ورود بدون اجازه به صفحه شخصی کاربران اینستاگرام و توییتر

انتقاد از ورود بدون اجازه به صفحه شخصی کاربران اینستاگرام و توییتر