مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-22سياسي

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی هنری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان سمنان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی هنری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی هنری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت اظهار کرد: این برنامه ها با مشارکت انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در ایام الله دهه فجر در این استان اجرا خواهد شد.

وی برگزاری آیین تجلیل از مروجان فرهنگ و کتابخوانی، برپایی کاروان های فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نیز خاطره نویسی انقلاب را از جمله این برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: فعالان فرهنگی و هنری و نیز هنرمندان نیز در برگزاری این برنامه ها مشارکت و فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اختتامیه سوگواره مهر محرم نیز همزمان با دهه فجر در سمنان برگزار و در آن از برترین های بخش های مختلف این سوگواره تجلیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومیفرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان این اداره کل برنامه های متعددی در شهرستان های هشتگانه این استان برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی هنری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان سمنان

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی هنری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان سمنان