مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-22حوادث

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اراک/ 6 نفر دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت و کیف قاپی در اراک خبر داد و گفت: در این رابطه 6 نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: در روزهای گذشته در پی اعلام چندین مورد کیف قاپی و قاپ زنی گوشی های موبایل در شهر اراک، از سوی دو جوان موتورسوار، بررسی موضوعی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از انجام سرقت ها توسط یک باند حرفه ای سرقت به دست آمد و سرانجام در فرایند رسیدگی به پرونده های تشکیلی، یکی از سارقان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده، به 10 فقره سرقت کیف قاپی و قاپ زنی گوشی های موبایل در شهر اراک با همکاری 3 نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی، دیگر اعضای این باند نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر و 2 خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با دستگیری 2 مالخر، بخشی از اموال سرقت شده از آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد و تحقیقات تکمیلی از آنان با هماهنگی مرجع قضایی همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اراک/ 6 نفر دستگیر شدند

انهدام باند سارقان کیف قاپ در اراک/ 6 نفر دستگیر شدند