مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-22اقتصادي

استفاده از ساده ترین روش برای دریافت رمز پویای کارت در بانک تجارت


بانک تجارت به منظور دسترسی آسان تر مشتریان به رمز یکبار مصرف (پویا)کارت، امکان دریافت رمز با کد دستوری #88*788* را فراهم کرده است.

- بانک تجارت به منظور دسترسی آسان تر مشتریان به رمز یکبار مصرف (پویا)کارت، امکان دریافت رمز با کد دستوری #88*788* را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به اهمیت تغییر رمز دوم ایستا به رمز دوم یکبار مصرف (پویا) برای تمامی کارت های بانکی و سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی مبنی بر غیرفعال شدن رمز ایستا از ابتدای دی ماه 1398 هم اکنون دارندگان تجارت کارت می توانند برای دریافت رمز پویای کارت بانکی خود علاوه بر سامانه همراز، از کد دستوری #88*788* استفاده کنند.

ثبت کارت در سامانه رمز پویا در بستر USSD به صورت غیرحضوری بوده و کاربران پس از شماره گیری کد #88*788* و انتخاب رمز پویا، با هدف امنیت بیشتر ضرورت دارد یک عدد 5 رقمی را به عنوان رمز انتخاب کنند.

پس از آن، برای ثبت نام، شماره 16 رقمی روی کارت، کد ملی و رمز دوم ایستا را وارد کرده و در صورت تایید اطلاعات و مطابقت با شماره تلفن همراه ثبت شده در اطلاعات حساب بانکی، پیامکی مبنی بر موفقیت ثبت نام برای کاربر ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ساده ترین روش برای دریافت رمز پویای کارت در بانک تجارت

استفاده از ساده ترین روش برای دریافت رمز پویای کارت در بانک تجارت