مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:462020-01-22اقتصادي

معاون وزیر بهداشت از بیمارستان خیریه رحیمیان الوند بازدید کرد


در این بازدید سیده حمیده زرآبادی و داود محمدی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

بیمارستان خیریه رحیمیان الوند در سال 1377 با 75 تخت بستری به دست خیری به نام دکتر علی رحیمیان در شهر الوند مرکز شهرستان البرز بنیاد گذاشته شد.

این بیمارستان تا سال گذشته با خدمات تعرفه ای مربوط به بیمارستان های خیریه به بیماران خود خدمات می داد، اما مسائل و مشکلات مالی موجب شد تا مسئولان این بیمارستان خواستار ارائه خدمات خود با تعرفه خصوصی شوند.

طی یک سال گذشته نیز با نوسانات قیمت در حوزه خدمات بهداشت و درمان که همه بیمارستان ها را با کاهش درآمد و افزایش هزینه ها و بدهی ها مواجه کرد هیأت مدیره این بیمارستان نیز دچار چالش هایی شد تا اینکه ابتدای سال جاری در اقدامی از قبل اعلام شده خدمات بیمارستان تعطیل و هم اکنون نیز با گذشت چند ماه فقط کلینیک های آن خدمات دهی می کنند.

با توجه به نبود بیمارستانی دیگر در شهرستان البرز، دانشگاه علوم پزشکی قزوین از طریق قرارداد خرید خدمات، به ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان می پرداخت اما از چندی پیش با توجه به نبود منابع مالی جداگانه برای خرید خدمت، دانشگاه نیز دیگر نتوانست این قرار داد را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت از بیمارستان خیریه رحیمیان الوند بازدید کرد

معاون وزیر بهداشت از بیمارستان خیریه رحیمیان الوند بازدید کرد