مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-22ورزشي

آینده درخشانی در انتظار کشتی کهگیلویه و بویراحمد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید جلال عسکری روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استفاده بهینه از این استعدادها برای قهرمان پروری و کمک به رشد و شکوفایی روزافزون رشته ورزشی کشتی استان و کشور ضروری است و باید مورد توجه جدی رییس جدید هیأت کشتی استان قرار گیرد.

وی افزود: هرگونه اختلاف سلیقه یا اختلاف نظر احتمالی موجود بین جامعه کشتی کهگیلویه و بویراحمد با تدبیر رییس جدید هیأت کشتی این استان به زودی حل و فصل شود.

دبیر فدراسیون کشتی بیان کرد: مسؤولان این فدراسیون در صورت آمادگی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به واگذاری میزبانی اردوها و رقابت های ملی رده های مختلف سنی به استان در طول سال می کنند.

عسکری عنوان کرد: دوره های آموزشی مربیگری و داوری کشتی با حضور مدرسان ملی به طور مستمر از سوی فدراسیون در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: لازم است که تعامل و ارتباط مسؤولان هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد با فدراسیون روز به روز افزایش یابد.

عسکری با اشاره به حمایت جدی مسؤولان وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی، گفت: امید است که کشتی گیران هر 2 بخش آزاد و فرنگی کشور با درخشش در رقابت های المپیک 2020 توکیو ژاپن مدال های رنگارنگ مختلف به دست آورده و یکبار دیگر افتخارآفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده درخشانی در انتظار کشتی کهگیلویه و بویراحمد است

آینده درخشانی در انتظار کشتی کهگیلویه و بویراحمد است