مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 19:182020-01-22اجتماعي

کولاک شدید محور تکاب - دوراهی ایران خواه را مسدود کرد


حبیب الله شیوخی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کولاک شدید از عصر امروز گردنه های سخت گذر محور تکاب - دوراهی ایرانخواه را مسدود کرده است از این رو لازم است رانندگان از تردد شبانه در این محور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دیواندره از عبور و مرور خودروها از این محور برای جلوگیری از گرفتار شدن در کولاک ممانعت کرده است اظهار داشت: محور روستایی علی آباد - نخوددره تکاب نیز که به عنوان مسیر جایگزین محور تکاب - دوراهی ایران خواه استفاده می شد نیز بر اثر کولاک شدید مسدود است.

وی ادامه داد: شهروندان و مسافرانی که قصد عزیمت به شهرهای سقز و دیواندره را دارند از تردد در محور تکاب - دوراهی ایران خواه خودداری کرده و از مسیرهای دیگر از جمله جاده تکاب - شاهین دژ و تکاب - بیجار استفاده کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب اضافه کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و درصورت نیاز برای بازگشایی و برف روبی جاده ها اعزام خواهند شد.

شیوخی ، گفت: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه تا سه روز آینده برای تردد در جاده های منتهی به تکاب به طورحتم از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کرده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک شدید محور تکاب - دوراهی ایران خواه را مسدود کرد

کولاک شدید محور تکاب - دوراهی ایران خواه را مسدود کرد