مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-22سياسي

رسانه ها در تعامل و پیوند منابع پیام و افکار عمومی نقش موثری دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، سید ضیاء هاشمی روز چهارشنبه در ششمین شورای اطلاع رسانی استان کرمان افزود: امیدواریم همت همگان در مسیر اطلاع رسانی، شفاف سازی و اعتماد اجتماعی و تقویت اطلاع رسانی قرین توفیق باشد و این قبیل نشستها به نتیجه مطلوب منجر شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی نیاز بیشتری به تشکیل این قبیل جلسات در استان ها داریم تا خدمات و فعالیت ها و رخدادها در فرآیندهای مناسب و برنامه ریزی شده به اطلاع مخاطبان رسیده شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت و نطام استفاده بیشتر از ظرفیت بانواندر حوزه های مختلف است، بیان داشت: جا دارد در حوزه هنر و رسانه از بانوان کشور استفاده شود چرا که توانمندی آن ها کمتر از آقایان نیست و در این عرصه بایسته و شایسته است که حضور بانوان بیش از پیش پررنگتر شود.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره اینکه استفاده از همه ظرفیت های کشور کمک به توسعه و پیشرفت آن می کند افزود: فعالیت هایی که در این شوراها و فرایند شورهای اطلاع رسانی دولت انجام می شود بخاطر ارتقا سرمایه اجتماعی است.

هاشمی با بیان اینکه ما در سرمایه های فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی نیاز به پیشرفت و رشد داریم تصریح کرد: در سرمایه های نمادین شاخص بندی دقیق نداشته باشیم اما فهم عمومی مردم تا حدی این مساله را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در تعامل و پیوند منابع پیام و افکار عمومی نقش موثری دارند

رسانه ها در تعامل و پیوند منابع پیام و افکار عمومی نقش موثری دارند