مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-23اجتماعي

نارضایتی معلولان زنجانی از روند کُند مناسب سازی شهری


مدیرکل بهزیستی استان زنجان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گفت: در بحث مناسب سازی تصمیمات مختلفی اتخاذ و اجرا می شود و این در حالی است برخی ارگانها و یا دستگاههای متولی امر نسبت به این موضوع جدیت لازم را ندارد.

محمد محمدی قیداری، با بیان اینکه هم اکنون 104 هزار نفر از جمعیت این استان بالای 60 سال دارند، اضافه کرد: هم اکنون در این استان بین 30 تا 40 هزار معلول با انواع معولیت ها زندگی می کنند و با در نظر گرفتن محدودیت های برخی افراد عادی، زنان باردار و سالمندان نیز این تعداد جمعیت بیشتری را شامل می شود که این مهم برنامه ریزی و لزوم مناسب سازی را ضروری تر کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به بازنگری قانون حمایت از حقوق معلولان ادامه داد: این قانون طی اسفند سال 96، به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و در اردیبهشت سال گذشته نیز توسط رییس جمهوری برای ابلاغ به سازمان ها و نهادها ابلاغ شد که یکی از موارد مهم آن تصویب آیین نامه اجرای ماده 2 توسط هیات دولت بود.

وی اضافه کرد: این آیین نامه دستگاه ها را به ارائه برنامه عملیاتی جهت اجرایی کردن ماده 2 قانون در ادارات ستادی و شهرستانی در محدوده زمانی سه سال آتی موظف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی معلولان زنجانی از روند کُند مناسب سازی شهری

نارضایتی معلولان زنجانی از روند کُند مناسب سازی شهری