مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-23سياسي

دستورالعملی برای انتخاب رییس جمعیت هلال احمر در اساسنامه سازمان وجود ندارد


دستورالعملی یا روش خاصی به نام برگزاری انتخابات رییس جمعیت هلال احمر در اساسنامه مطلقا وجود ندارد و این موضوع از اختیارات و شرح وظایف قانونی و بلافصل شورای عالی هلال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نوری عضو شورای عالی هلال احمر در یادداشتی به اظهارات واعظی رییس دفتر رییس جمهور واکنش نشان داد.

وی در این یادداشت نوشته است: ضمن ادای احترام به مقامات و مسئولین محترم، باتوجه به مطالب عنوان شده در مصاحبه های اخیر درخصوص انتخاب رییس جمعیت و عملکرد شورای عالی جهت تنویر افکار و کمک به اتخاذ تصمیم منطقی و بجا توسط مسئولین مطالبی را بشرح ذیل بعرض میرسانم.

1- تهیه و تنظیم هرگونه استحضاریه،گزارش عرضی و یا گردش کاری بایستی حاوی اطلاعات پرورش یافته، با بررسی دقیق کارشناسی و گویای حقایق موجود در مورد موضوع مورد بررسی باشد تا بتواند سمت و سو و جهت دهی حقیقی برای اخد تصمیم درست و اصلح را برای تصمیم گیرنده فراهم نماید که علیرغم اعلام بررسی دقیق حقوقی روند انتخاب رییس جمعیت توسط معاون محترم حقوقی رییس جمهور و ایراداتی که به عملکرد شورا مطرح فرمودند، با اندک تامل و بررسی استنباط میشود که نه تنها این بررسی حقوقی دقیق و کامل نبوده بلکه کاملا ناقص و غیر کارشناسی و بدون مطالعه کافی از اسناد و مدارک و عدم رعایت حقوق اعضا محترم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعملی برای انتخاب رییس جمعیت هلال احمر در اساسنامه سازمان وجود ندارد

دستورالعملی برای انتخاب رییس جمعیت هلال احمر در اساسنامه سازمان وجود ندارد