مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-23اقتصادي

نگاه بخشی وجزیره ای به اجرای برنامه ها مانع توسعه اردبیل خواهد شد


یکی از موانع اساسی توسعه اردبیل نوع نگاه مسئولان به این موضوع است که بیشتر یک نگاه بخشی و جزیره ای است در حالی که نگاه به سرمایه گذاری بایدملی و کلان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف خدادادی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل به لزوم حمایت از سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: یقیناً توسعه و اشتغال استان مرهون و منوط به سرمایه گذاری است ولی متأسفانه یکی از موانع اساسی در بحث توسعه نوع نگاه مسئولان اجرایی به این موضوع است که بیشتر یک نگاه بخشی و جزیره ای است در حالی که نگاه به سرمایه گذاری باید ملی و کلان باشد.

وی تأکید کرد: نباید اقدامات طوری باشد که شاهد فرار سرمایه از استان باشیم طبیعی است این امر موجب افزایش بیکاری در استان خواهد شد.

خدادادی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، عنوان کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری و مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود است.

به گفته وی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا و موهبتی است که انقلاب اسلامی به ملت ایران اعطا نموده بنابراین لزوم صیانت و حفاظت از آن برای همه مردم و مسئولان واجب و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه بخشی وجزیره ای به اجرای برنامه ها مانع توسعه اردبیل خواهد شد

نگاه بخشی وجزیره ای به اجرای برنامه ها مانع توسعه اردبیل خواهد شد