مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-23اقتصادي

نگران بروکراسی صادرات هستیم/ فرصت تمام شدنی بازار عراق را از دست ندهیم!


استاندار کرمانشاه بازار عراق را یک فرصت خواند و گفت: باید از این فرصت خوب استفاده کنیم و نگذاریم فرصت سوزی پیش بیاید؛ نباید فرصت تمام شدنی بازار عراق را از دست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه که به مناسبت بیست و سومین سالروز ملی صادرات در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در بازگشایی مرزهای کشور نقش بسیار زیادی داشت و بازگشایی مرز خسروی یادگار این شهید والامقام است.

وی خلوص نیت را یکی از ویژگی های این قهرمان ملی دانست و گفت: این عاقبت به خیری ایشان ثمره همین خلوص نیت بود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کار صادرکنندگان منجر به اشتغال می شود و آنان علی رغم مشکلات کار می کنند، اما در شرایط خاص کنونی کشور شاید ما نتوانیم برخی تسهیلات را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی بازار عراق را یک فرصت خواند و تاکید کرد: باید از این فرصت خوب استفاده کنیم و نگذاریم فرصت سوزی پیش بیاید؛ نباید فرصت تمام شدنی بازار عراق را از دست دهیم ما نیز در بحث صادرات پیگیری های لازم را در دولت انجام می دهیم.

بازوند گفت: بانک ها در استان کرمانشاه بد عمل نکرده اند و در مجموع بانک های استان یک هزار و 300 میلیارد تومان وام با بهره چهار و 6 درصد پرداخت کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران بروکراسی صادرات هستیم/ فرصت تمام شدنی بازار عراق را از دست ندهیم!

نگران بروکراسی صادرات هستیم/ فرصت تمام شدنی بازار عراق را از دست ندهیم!