مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-23فرهنگي

تجربه متفاوت مخاطبان تئاتر مازندران در نمایش «در دال»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سالن آمفی تئاتر زنده یاد داوود رشیدی مجتمع فرهنگی سینمایی وارش بابل از 24 آذر تا کنون به واسطه اجرای نمایش تاریخی در دال از گروه تئاتر BIT به دراماتورژی و کارگردانی محمد شجاعی هنرمند با سابقه تئاتر مازندران، شب های پر رفت وآمدی را می گذراند.

،نمایشی که امشب و فرداشب نیز روی صحنه می رود و پس از 38 شب اجرا با ظرفیت تکمیل شده، به کار خود پایان می دهد.

این نمایش که با الهام از یک ماجرای واقعی مربوط به حدود 800 سال پیش و در دوره حمله مغول به ایران نوشته شده، با بازی پدرام ملابراری، سام رادمنش، امیر آقاجانی، فاطمه امیری، افسانه آستانه ای، ملیکا یداللهی، امیر نظری، کامیاب مهدی پور، بیتا طیبی، امیرحسین قنبری، علی محمودی و محمد شجاعی روی صحنه رفته است.

استقبال مخاطبان در دال علاوه بر این که دارای متن و محتوایی متفاوت و جذاب برای مخاطب است، از نظر چیدمان محل قرارگیری تماشاگران نیز به شیوه ای متفاوت اجرا شده که مخاطب را در موقعیتی تازه برای تماشای یک نمایش قرار می دهد.

این دو ویژگی در کنار کارگردانی خوب اثر و همچنین بازی قابل قبول هنرپیشگان نمایش که عمدتا از هنرجویان کارگاه بازیگری همین گروه هستند، سبب شده که در دال به یکی از نمایش های پر اجرا و پر مخاطب تئاتر مازندران تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه متفاوت مخاطبان تئاتر مازندران در نمایش «در دال»

تجربه متفاوت مخاطبان تئاتر مازندران در نمایش «در دال»