مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-23پزشكي

آفلاتوکسین شیر در سطح مجاز است


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: آفلاتوکسین شیر در تمام نمونه برداری ها در سطح مجاز بوده است و مردم با خیال راحت شیر و لبنیات مصرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مباحث مطرح شده در مورد سلامت شیر، گفت: عده ای در مورد سلامت شیر و قرص های درون کیک، ذهن مردم را در راستای تخریب صنایع غذایی و لبنی کشور خراب کردند و یک فرد کج فهم، حرف بی ربطی در صدا و سیما در خصوص سلامت شیر، مطرح کرد که همکاران ما اطلاع رسانی های لازم را انجام دادند.

وی افزود: خوشبختانه در نمونه برداری هایی که از صنعت شیر و لبنیات داریم، آفلاتوکسین در همه موارد، کمتر از سطح زیان آور و در سطح مجاز است و این اطمینان را به مردم می دهیم که با خیال راحت، شیر و لبنیات مصرف کنند.

در هیأت دولت که یک لیوان شیر به اعضای هیأت دولت می دهد، بنده به طور معمول نمی خوردم، اما امروز در حضور همکارانم، شیر را خوردم تا اطمینان خاطر دهم که همه با خیال راحت شیر و لبنیات شرکت های ایرانی که یکی از افتخارات کشور است را مصرف کنند و خوشحالیم که محصولات شرکت های لبنی ایرانی به بسیاری از کشور های منطقه و حتی اروپا صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفلاتوکسین شیر در سطح مجاز است

آفلاتوکسین شیر در سطح مجاز است