مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-23سياسي

در توسعه گردشگری نباید دین و اخلاق دینی به حاشیه رانده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در شورای اداری استان، گفت: در مسأله گردشگری که ضرورت آن در استان یزد دیده شده است نباید دین و اخلاق دینی به حاشیه رانده شود و به ارزش های اسلامی صدمه وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امشب در شورای اداری استان یزد که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد لزوم پاسداری از حریم دیانت و اعتقادات را متذکر شد و اظهار کرد: بسیاری از افراد از دین خود برای اصلاح امور دنیا مایه می گذارند مگر این که به مشکل بدتر و بیشتری مواجه می شوند و برخی برای حل مسائل دنیایی و مادی از دین خود مایه می گذارند و از اعتقادات خود عقب نشینی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: ما باید در ارتباط با پیشرفت امور مادی به شکلی حرکت کنیم که به عقاید دینی خود ضرر نرسانیم و از مسائل دینی به نفع دنیا عبور نکنیم و اگر برای مسائل مادی از دین خود کم گذاشتیم، حضرت امیر مؤمنان (ع) می فرماید ضرر خواهید کرد.

*توسعه گردشگری در استان یزد نباید به دین مردم لطمه بزند ناصری یزدی به موضوع توسعه گردشگری در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: در مسأله گردشگری که ضرورت آن در استان یزد دیده شده است نباید دین و اخلاق دینی به حاشیه رانده شود و به ارزش های اسلامی صدمه وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در توسعه گردشگری نباید دین و اخلاق دینی به حاشیه رانده شود

در توسعه گردشگری نباید دین و اخلاق دینی به حاشیه رانده شود