مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 21:352020-01-23پزشكي

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه


تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی 92 بر 62 در بیستمین مسابقه خود در لیگ برتر کشور برابر شورا و شهرداری قزوین، صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند.

** رییس ثبت احوال گمیشان با اشاره به ثبت 24 مورد طلاق در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان گفت : امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 20 درصدی طلاق هستیم.

** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در بیش از هزار مسجد و اماکن مذهبی گلستان برگزار می شود.

** معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: نمایشگاه بهاره در 2 شهر گرگان و گنبدکاووس افتتاح می شود و برای کیفی کردن آن، کمیته کاری تشکیل شده تا از ظرفیت تولیدکنندگان استانی در این نمایشگاه ها استفاده کنیم.

** سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اختصاص 25 میلیارد ریال برای ساخت موزه میراث روستایی استان در سال جاری خبر داد.

** رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال با همکاری مرکز بهداشت، سپاه و دیگر ارگان های مربوطه تیم های پزشکی متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی برای خدمات پزشکی به مناطق مرزی گنبدکاووس اعزام می شوند.

** اداره کل هواشناسی استان طی اطلاعیه ای به صیادان گلستانی توصیه کرد با توجه به ورود سامانه ناپایدار از شامگاه جمعه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه