مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-24فرهنگي

سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر برگزار می شود


آیسان صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر اظهار کرد: کارگروه فرهنگی و هنری بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در نظر دارد در بخش جنبی سومین همایش مهربانو، مصادف با هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه آثار هنری در فرهنگسرای نور ابهر برگزار کند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارج نهادن و شناسایی ظرفیت های هنری بانوان شهرستان ابهر در 2 بخش هنرهای تجسمی و صنایع دستی عنوان کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آثار ارسالی بخش صنایع دستی در رشته های منبت کاری، مشبک کاری، معرق کاری، حجم چوب، جواهرسازی، سفالگری، شیشه گری، چرم دوزی و هنرهایی از این دست است.

وی یادآور شد: آثار ارسالی بخش هنرهای تجسمی در رشته های طراحی، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری و تذهیب، عکاسی، نقاشی - خط و خوشنویسی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر تصریح کرد: موضوع بخش هنرهای تجسمی زن و هنر ایرانی و موضوعات آزاد است که حضور در این نمایشگاه رایگان بوده و بدون محدودیت سنی فقط آثار بانوان به نمایش گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: هنرمندان می توانند با ارسال حداکثر 7 اثر در هر رشته هنری بدون محدودیتی در سایز، تکنیک و سبک هنری آثار در نمایشگاه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر برگزار می شود

سومین همایش بزرگ مهربانو در ابهر برگزار می شود