مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-24سياسي

قرآنی بودن بانوان باعث ترویج قرآن در نسل های آینده می شود


بانوان نقش مهمی در تربیت فرزندان و نهاد خانواده دارند و قرآنی بودن آنان تأثیر به سزایی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در نسل های آینده دارد.

- قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: بانوان نقش مهم و اساسی در تربیت فرزندان و نهاد خانواده دارند و قرآنی بودن آنان تأثیر به سزایی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در نسل های آینده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله العظمی جعفر سبحانی طی پیامی به سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) که در بخش ویژه خواهران برگزار شده است، اظهار داشت: کِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَیْکَ مُبَارَکٌ لِیَدَّبَّرُوا آیَاتِهِ وَلِیَتَذَکَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ؛ کتابی فرخنده بر تو فرو فرستادیم تا در آیات آن تدبیر کنند و خردمندان از ان پند گیرند .

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم معجزه جاویدان پیامبر اسلام است و آیین جاویدان معجزه جاویدان لازم دارد تا در هر زمانی حجت را بر خواهان حقیقت تمام کند، ادامه داد: بنابراین آشنایی با قرآن کریم و کلام پروردگار وظیفه هر انسان حقیقت جویی است و نخستین قدمان هم همین تلاوت حفظ و قرائت قرآن کریم است که در خود قرآن در این مورد بسیار تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآنی بودن بانوان باعث ترویج قرآن در نسل های آینده می شود

قرآنی بودن بانوان باعث ترویج قرآن در نسل های آینده می شود