مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-24سياسي

لزوم بهره مندی از توان علمی جوانان برای توسعه


بهترین شیوه توسعه اقتدار ملی در کشور، ارتقای توان علمی و تبلور استعدادهای نهفته جوانان است.

- ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه هفته پیش پایتخت استناد کرد و گفت : راه های تقویت بنیه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی منوط به اتکاء روز افزون بر علم و پژوهش در بستر کارکردهای صحیح فرهنگی و آموزشی است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با انتقاد از برخی نگرش های تردید آمیز در خصوص توان و استعداد جوان های تحول ساز ایرانی تصریح کرد : رتبه های شاخص ایران در حوزه های نانو تکنولوژی و انرژی هسته ایی و همچنین علوم مربوط به ژنتیک و سلول های بنیادی این فرضیه را که جوانان مستعد و متعهد ایران اسلامی می توانند تحول ساز باشند، تایید می کند.

وی با اشاره به توانمندی های جوانان گیلانی تاکید کرد : مراکز دانش بنیان جوانان نوآور را از دانشگاه های گیلان جذب کرده و ایده هایشان را دریافت کنند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عزم جدی قوه قضاییه برای برخورد جدی با فساد و رانت خواری اضافه کرد : تعامل سازنده ی مردم با دستگاه قضا برای شناسایی و معرفی مفسدان اقتصادی و شبکه های رانت خوار تسریع کننده عدالت در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از توان علمی جوانان برای توسعه

لزوم بهره مندی از توان علمی جوانان برای توسعه