مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-24سياسي

برخی به دنبال تضعیف سپاه و نیروهای مسلح هستند


برخی ها تلاش می کنند که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما را تضعیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی و عبادی این هفته با دعوت و توصیه خود و نمازگزاران ر به رعایت تقوایی الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان گفت: تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری عنوان کرد: بعد از چند سال توفیقی بود تا مقام معظم رهبری نماز جمعه تهران را اقامه فرمودند.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه رهبری در نماز جمعه هفته گذشته آیاتی را تلاوت فرمودند و حوادث اخیر کشور را به این آیه ارتباط دادند، بیان کرد: رهبری موضوع صبر و استقامت و شکر گزاری را مطرح نمودند و بیان داشتند ملت سرافراز و آبرومند ایران اسلامی به حمدالله هم صبور و هم شکور هستند.

حجازی با اشاره به اینکه رهبری بیان داشتند که در هفته های اخیر حوادث تلخ و شیرینی رخ داد، ابراز کرد: رهبری بیان داشتند که در ایران و عراق دهها میلیون انسان شهید سرفراز ما شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش  را بدرقه و در تشییع جنازه شرکت کردند که در این باره رهبری اذعان داشت در هیچ نقطه ای از جهان این گونه جمعیتی اجتماع نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال تضعیف سپاه و نیروهای مسلح هستند

برخی به دنبال تضعیف سپاه و نیروهای مسلح هستند