مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-24سياسي

عمل به رهنمودهای رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است


امام جمعه موقت بویین میاندشت با تأکید بر عمل به رهنمودهای رهبری، گفت: دشمنان می خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکا را در کام ملت تلخ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن طاهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت اظهار داشت: اگر ملکه تقوا در جامعه تقویت شود تمام مشکلات اجتماعی و اقتصادی برطرف می شود.

وی با تأکید بر اینکه به توصیه های مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته باید عمل شود و مسئولان و مردم سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است.

امام جمعه موقت بویین میاندشت تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و بمباران پایگاه های نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران از روزهای یوم الله است که در تاریخ کشور باید ثبت شود.

دشمنان می خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران را در کام ملت تلخ کنند وی افزود: دشمنان به دنبال فراموشی این ایام الله بزرگ در کشور هستند و از طرفی می خواهند شیرینی و حلاوت انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی ها را در کام ملت تلخ کنند که لازم است هوشیار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به رهنمودهای رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است

عمل به رهنمودهای رهبری کلید حل تمام مشکلات کشور است