مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-24بين الملل

تأکید بر لزوم احترام به حاکمیت عراق


مرجعیت دینی عراق بر لزوم احترام به حاکمیت این کشور، اجرای اصلاحات واقعی و تشکیل هر چه سریعتر دولت جدید تأکید کرد - مرجعیت همچنین مخالفت قاطع خود را با هر چه که به این اصول ملی آسیب می رساند، از هر طرف و با هر بهانه ای که باشد، اعلام می دارد و شهروندان عراق برای بیان دیدگاه های خود در این زمینه - با روش های مسالمت آمیز - آزادی کامل دارند و می توانند هر آنچه را که برای حفظ حاکمیت ملی کشور به دور از فشار های خارجی ضروری می دانند، مطالبه کنند.

مرجعیت دینی همچنین بر ضرورت اجرای اصلاحات واقعی که مردم خواستار آن بودند و در راه محقق شدنش فداکاری های بسیاری کردند، تأکید می کند و عقیده دارد تعلل و سهل انگاری در این مسئله، تنها به بیشتر شدن درد و رنج شهروندان و طولانی تر شدن بی ثباتی امنیتی و سیاسی در کشور منجر خواهد شد.

در این بیانیه امده است تشکیل دولت جدید بیش از مدت زمان مشخص شده در قانون اساسی طول کشید، از این رو ضروری است که همه طرف های مسئول برای پایان دادن به این پرونده بر اساس اصولی که پیش از این ذکر شده است، همکاری کنند,، زیرا این یک گام مهم در مسیر حل بحران کنونی است.

مرجعیت دینی بار دیگر از همه گروه های عراقی می خواهد به خطرات و تهدیداتی که کشورشان را در این مرحله سخت و حساس در بر گرفته است، توجه کنند و تصمیم خود را در موضعی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر لزوم احترام به حاکمیت عراق

تأکید بر لزوم احترام به حاکمیت عراق