مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-24سياسي

مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت


دشمن به خیال خام خود با شهادت حاج قاسم سلیمانی می خواست مقاومت را به حاشیه برده و تمام کند، غافل از اینکه شهید قاسم سلیمانی یک مکتب است که تا پیروزی نهایی مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه نطنز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از 8 سال در نماز جمعه حاضر شده و خطبه ای ماندگار در تاریخ ایراد کردند که کلیدواژه های این خطبه سال های سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

امام جمعه نطنز افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از 8 سال و بعد از 2 هفته از شهادت سردار سلیمانی در این خطبه، دو یوم الله جدید برای کشور، نظام و هسته مقاومت تعریف کردند.

وی ادامه گفت: مهم ترین ویژگی این خطبه حساس کردن جهان برای پخش مستقیم خطبه ها از شبکه های مهم خبری دنیا بود که خود پخش این خطبه ها نوعی تبلیغ برای دنیای اسلام بود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با این خطبه های اثربخش و ارزشمند جهان را متوجه کرد که شعار امروز ما همان شعار دیروز ماست و آن این است که ای استکبار و دشمن و ای دوستان بدانید تغییری در باورها و سیاست و آرمان ما رخ نداده و ما بر همان باور مقاومت در برابر دشمن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت