مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 15:052020-01-24سياسي

توانمندسازی و بالندگی جامعه با تقویت اقتصاد مقاومتی


نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: درشرایط کنونی تقویت اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توانمندی و بالندگی درسایر بخش ها است.

- مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز درخطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته تهران اظهار داشت: آنچه که مورد نیاز است این است که قدرت جمهوری اسلامی باید به شکلی باشد که درمقابله با تهدیدات مختلف بازدارنده باشد به گونه ای که در دل بدخواهان ودشمنان ایجاد رعب کند.

خطیب جمعه ایلام خودباوری واعتماد به نفس را لازمه قوی شدن وتکیه به درون دانست وتصریح کرد اگر چشم ما فقط به دست دشمن باشد ومنتظر باشیم از طریق مذاکره با دشمنان مشکلات کشورا حل کنیم قطعا یک نوع بی تدبیری به خرج داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار درادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب مردم سالاری دینی و ایستادگی در برابر فزون خواهی های استکبار جهانی با پایبندی به شعار های انقلاب ایستاده است اضافه کرد: ملت ایران در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به وحدت وانسجام ملی نیاز داردچرا که صدای مخالف با نظام و رهنمود های مقام معظم رهبری خیانت به انقلاب و خون شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و بالندگی جامعه با تقویت اقتصاد مقاومتی

توانمندسازی و بالندگی جامعه با تقویت اقتصاد مقاومتی