مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 17:172020-01-24اجتماعي

تردد در 2 محور ارتباطی کردستان ممنوع شد


سرهنگ عیسی گوهری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیرها شامل محور فرعی ایرانخواه (دیواندره) - تکاب و گردنه ژالانه سروآباد - اورامان است.

وی با بیان اینکه تا محور فرعی ایرانخواه (دیواندره) - تکاب از چهارشنبه شب به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده و تاکنون نیز بازگشایی نشده است افزود: ممنوعیت تردد در محور گردنه ژالانه سروآباد - اورامان نیز از ساعت 19 امروز اعمال شده است.

گوهری اضافه کرد: همچنین تردد در محور مریوان - بانه نیز به علت شدت کولاک تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و توصیه می شود مسافران از تردد شبانه در تمامی محورهای این استان خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز علاوه بر کنترل تجهیزات زمستانی خودرو حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش برف در این استان از شامگاه چهارشنبه شروع شده و تا کنون ادامه دارد که طبق اعلام راهداری روز پنجشنبه موجب انسداد راه ارتباطی 218 روستا شده بود.

با وجود تلاش راهداران تعداد راه های مسدود شده روستا هم اکنون به 74 آبادی شامل 70 مورد در دیواندره و شهرستان های بانه قروه هر کدام 2 آبادی کاهش یافته که تداوم کولاک شدید در محورهای مختلف مانع از بازگشایی راه های روستایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در 2 محور ارتباطی کردستان ممنوع شد

تردد در 2 محور ارتباطی کردستان ممنوع شد