مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:262020-01-25فرهنگي

عکاسی حیات وحش ذوق و لذت دارد نه مخاطره


این روزها گالری تاروپود شیراز میزبان عکس هایی از حیات وحش ایران است؛ آثاری که طی 20 سال فعالیت یک عکاس تهیه شده و اکنون بخشی از زیبایی های طبیعت ایران را به چشم های مشتاق علاقه مندان به عکاسی و طبیعت، - هدیه می کند.

نمایشگاه عکس حیات وحش، که از پنجشنبه سوم بهمن ماه در گالری تار و پود شیراز برپا شده و تا هشتم بهمن دایر است، حاوی 50 قطعه عکس برگزیده از آثار سید بابک موسوی، است؛ عکس هایی که بیننده را تا عمق طبیعت کم نظیر ایران پیش برده و با بخشی از حیات وحش ساکن در آن، آشنا می کند.

سید بابک موسوی، که به بهانه این نمایشگاه از مجموعه دوجلدی حیات وحش ایران؛ راهنمایی برای عکاسان و گردشگران هم رونمایی کرده است، در گفت و گو با ایسنا، گفت: فارغ التحصیل رشته محیط زیست هستم و چندین سال در اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان فعالیت داشتم.

موسوی ادامه داد: سال 84 بود که با هدف عکاسی از حیات وحش، سازمان حفاظت محیط زیست را رها و کار عکاسی را به شکلی حرفه ای دنبال کردم و این کتابها و تابلوها، حاصل تجربه ای 20 ساله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آثار به نمایش درآمده در گالری تاروپود شیراز در حقیقت بخشی از تصاویر کم نظیر پرندگان و پستانداران حیات وحش ایران است که در کتاب، حیات وحش ایران راهنمایی برای عکاسان و گردشگران هم چاپ شده، موسوی عکاس و نویسنده ی 43


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی حیات وحش ذوق و لذت دارد نه مخاطره

عکاسی حیات وحش ذوق و لذت دارد نه مخاطره