مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-25سياسي

اجرای طرح «یاس نبوی» در 420 بقعه گیلان / 249 مبلغ اعزام می شوند


مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به اجرای طرح «یاس نبوی» در بقعه های استان همزمان با ایام فاطمیه، گفت: 249 مبلغ بومی و غیربومی در این طرح مشارکت می کنند.

- رشت- مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به اجرای طرح یاس نبوی در بقعه های استان همزمان با ایام فاطمیه، گفت: 249 مبلغ بومی و غیربومی در این طرح مشارکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح یاس نبوی در بقاع متبرکه استان گیلان، گفت: این طرح همزمان با ایام فاطمیه هر ساله در سطح بقاع شاخص استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 249 مبلغ بومی و غیر بومی در این طرح اعزام و با اوقاف گیلان همکاری می کنند، افزود: این طرح با هدف ترویج و تبیین فضائل فاطمی از فردا در سطح بقاع متبرکه استان گیلان اجرا می شود.

علیزاده در ادامه گفت: 29 مبلغ غیر بومی اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رودبار، رودسر، لاهیجان، لنگرود و ماسال حضور می یابند.

وی تصریح کرد: خیمه های معرفت نیز در سطح این بقاع برای پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی، مشاوره و ترویج وقف به ویژه تبلیغ وقف فاطمی، غرفه عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و چند رسانه ای برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «یاس نبوی» در 420 بقعه گیلان / 249 مبلغ اعزام می شوند

اجرای طرح «یاس نبوی» در 420 بقعه گیلان / 249 مبلغ اعزام می شوند