مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-25فرهنگي

مدرنیته و اثر آن روی کتاب، مطالعه و صنعت نشر


میزگرد آثار مدرنیته روی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور احسان رضایی نویسنده و داور بخش رمان «جایزه ادبی جلال آل احمد»، حمیدرضا سبحانی نژاد شاعر و نویسنده فیلم نامه سریال هایی همچون «رنج پنهان» و نگارسادات معصوم زاده شاعر و نفر اول «کنگره ملی شعر .

- ایسنا/قزوین میزگرد آثار مدرنیته روی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور احسان رضایی نویسنده و داور بخش رمان جایزه ادبی جلال آل احمد ، حمیدرضا سبحانی نژاد شاعر و نویسنده فیلم نامه سریال هایی همچون رنج پنهان و نگارسادات معصوم زاده شاعر و نفر اول کنگره ملی شعر دفاع مقدس سال 97 در ایسنا قزوین برگزار شد.

در آغاز این نشست احسان رضایی در پاسخ به این سؤال که مدرنیته چقدر می تواند روی مطالعه افراد اثر داشته باشد بیان کرد: هر گاه تکنولوژی جدیدی وارد کشور شده موضوع تأثیرات آن روی تکنولوژی های قبلی مطرح شده است، مثلاً وقتی رادیو وارد کشور شد گفتند روزنامه از بین می رود و آن زمان که تلویزیون وارد ایران شد گفتند رادیو می میرد، ولی در عمل این اتفاق هیچ وقت نیفتاد و می بینیم که رادیو، تلویزیون و روزنامه مخاطب خاص خودشان را دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در مورد مطالعه هم همین طور است، درست است که مطبوعات در کشور دچار افت شده اند اما به نظر می رسد این اتفاق در همه جای دنیا رخ داده و مطبوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرنیته و اثر آن روی کتاب، مطالعه و صنعت نشر

مدرنیته و اثر آن روی کتاب، مطالعه و صنعت نشر