مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-25بين الملل

گزارش خبرنگار رژیم صهیونیستی از سفر به عربستان


خبرنگار رژیم صهیونیستی در گزارشی از اصلاحات و غربی شدن عربستان خبر داده و در ادامه آورده است، جهان با وجود اصلاحات اخیر در این کشور، ولیعهد سعودی را رهبری دموکراتیک نمی داند.

- خبرنگار رژیم صهیونیستی در گزارشی از اصلاحات و غربی شدن عربستان خبر داده و در ادامه آورده است، جهان با وجود اصلاحات اخیر در این کشور، ولیعهد سعودی را رهبری دموکراتیک نمی داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه عربی21، هنریکا چیمرمان، خبرنگار شبکه 12 اسراییل در گزارشی از عربستان آورده است: عربستان کم کم به سمت غرب گرایی پیش می رود و با وجودی که تا چند سال پیش جزء کشورهایی بود که درب هایش را به روی اسراییلی ها بسته نگه داشت اما من به تازگی به عربستان رفته و آن را کشوری کاملا متفاوت از گذشته دیدم.

این روزنامه نگار اسراییلی می گوید: کسی نمی داند این تغییرات چشمگیر که در عربستان رخ می دهد به کجا خواهد رسید و اینکه آیا این تغییرات برای پوشاندن جنایت هایی که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی مرتکب شده، کفایت می کند.

وی افزود: هنگامی که موضع سعودی هایی که در ریاض آنها را ملاقات کردم درباره اسراییل جویا می شدم اکثر کسانی که با آنها مصاحبه کردیم، به محض شنیدن کلمه اسراییل، صدای خود را پایین آورده و از دوربین دور می شدند و برخی از سعودی ها معتقد بودند به لطف دشمن مشترک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگار رژیم صهیونیستی از سفر به عربستان

گزارش خبرنگار رژیم صهیونیستی از سفر به عربستان